@Filip Isakov Кога сте го правеле приватниот акаунт, веројатно се ставени некои рестрикции кои при надградба на бизнис акаунт не се реобновуваат (рефрешираат) за да се земат најновите политики на Пејпал - затоа препорачуваме нов акаунт со нова адреса. Алтернативно, ставете друга картичка, а избришете ја постоечката. Потоа вратете ја назад истата картичка - на тој начин би се рефреширала состојбата. Такви се искуствата.
@Admin (LS) Денес пробав со нов акаунт, со нова адреса, прво приватен, па бизнис,со регистрирање на картичката со примање порака, со код, следење на сите чекори, ама сепак ист исход на крај. Нема опција за примање средства
Јасно, џабе си праат филмови тука, пробав со 2 различни акаунти на МК, едноставно не може, самиот профил што ти го отвара не е ист како тие што се способни за примање средства. Што се однесува на бугарскиот, ќе бара број и адреса, што во тој случај ?
@Filip си пишуваш твои, само држава нема да бара затоа што ќе си биде БГ.
Лично мислам дека само името и презимето мора да е точно за да може да ја линкуваш картицата. Порано правеа пејпал Словенија со свои податоци и функционираше.
Инаку оваков бизнис акаунт и да функционира повлекување пари не би го користел за онлајн шоп или друг бизнис затоа што пејпал знаат да замрзнат акаунти со пари во нив и без причина, а не пак за вакво заобиколување на правилата.
@Trpe Trajkov Па шо е поентата да го правиш тогаш воопшто, инаку направив, линкнав картичка, и paypal.me направив дури, сеа останува да видиме дали ќе поминуваат трансакции, кога ќе има.
Поголема сума и одма парите на hold, пушти tracking number или направи update status на нарачката па после верификација ќе ги пуштиме парите. Направив refund.
Мислам дека обичен бугарски пејпал со мк картица би работел, бизнис е премногу строго таму.
После некое време од отварање на пејпал сметка преку Бугарија,успешно повлекување пари и слично, стигнува мејл од пејпал каде што се бара корисникот да испрати документи за верификација, како адреса, лична карта и слично, што значи акаунтот за помалку од месец дена ќе биде нефункционален
Пред извесно време објавивме Како-да: Проверка дали е до картичката, до банката или до акаунтот Пејпал (заедно со земјата). Ако одиш дословно според инструкциите, ќе имаш успешна бизнис сметка. Логин Системи не е застапник за Пејпал ниту имаме деловна соработка надвор од соработката како секој друг корисник, така што не можеме да гарантираме за расположивоста на сервисот.
Бугарија е земја членка на ЕУ и таму проверките се поригорозни, а може и самата држава да побарала повеќе проверки.
Неколку работи може да попречуваат да се оствари приемот на пари.
1.
Ако приватниот пејпал акаунт сте го користеле претходно со пријавено во друга земја, може да има проблем. Најдобро е да отворите нова емаил адреса и потоа да одите според постапката, прво приватна сметка, а потоа и бизнис сметка. Дали чекорот 5 помина од овој линк Како-да: Креирање на бизнис сметка на PayPal за продажба на производи/услуги и прием на пари?
2.
Проверите дали картичката има Ауто-трансфер опција. Кои кредитни/дебитни картички поддржуваат продажба преку Пејпал - проверете дали има опција Ауто-трансфер
3.
Која земја ви стои како за место на Incorporation. Проверете на оваа адреса. https://www.paypal.com/businessprofile/settings/info/edit Треба да стои во Country/region of incorporation - Macedonia. Преверете ги и другите параметри дали се пополнети: Име на бизнис, бројче на merchant - https://www.paypal.com/businessmanage/account/accountAccess.
4.
За секој случај, ставете примарна валута да биде Евро, а доларот избришете го.
Пишете дали сте успеале.
ПС Секако дека можете да ја контактирате и банката.
Приватниот акаунт не беше користен само направен,и беше пријавен од Македонија Business setup немам опција да отворам, само ме враќа на dashboard
@Filip Isakov Кога сте го правеле приватниот акаунт, веројатно се ставени некои рестрикции кои при надградба на бизнис акаунт не се реобновуваат (рефрешираат) за да се земат најновите политики на Пејпал - затоа препорачуваме нов акаунт со нова адреса. Алтернативно, ставете друга картичка, а избришете ја постоечката. Потоа вратете ја назад истата картичка - на тој начин би се рефреширала состојбата. Такви се искуствата.
@Admin (LS) Денес пробав со нов акаунт, со нова адреса, прво приватен, па бизнис,со регистрирање на картичката со примање порака, со код, следење на сите чекори, ама сепак ист исход на крај. Нема опција за примање средства
Па тоа е уствари финтата што кружи овде на овој форум, Еве и јас чекам да видам дали стварно работи или се само заебанции.
Креирав акаунт, врзав картица и сега чекам дали ќе прими пари или ќе пишат нешто од Пејпал.
Македонски Пејпал бизнис не ни може да отвориш затоа што тоа Пејпал не го дозволува. Ниту пак може на личен Пејпал да примаш и повлекуваш пари.
Дали Пејпал не игнорира, дали нашиве овде намерно кочат, важно голем недостаток е ова за многумина овде
Јасно, џабе си праат филмови тука, пробав со 2 различни акаунти на МК, едноставно не може, самиот профил што ти го отвара не е ист како тие што се способни за примање средства. Што се однесува на бугарскиот, ќе бара број и адреса, што во тој случај ?
@Filip си пишуваш твои, само држава нема да бара затоа што ќе си биде БГ.
Лично мислам дека само името и презимето мора да е точно за да може да ја линкуваш картицата. Порано правеа пејпал Словенија со свои податоци и функционираше.
Инаку оваков бизнис акаунт и да функционира повлекување пари не би го користел за онлајн шоп или друг бизнис затоа што пејпал знаат да замрзнат акаунти со пари во нив и без причина, а не пак за вакво заобиколување на правилата.
@Trpe Trajkov Па шо е поентата да го правиш тогаш воопшто, инаку направив, линкнав картичка, и paypal.me направив дури, сеа останува да видиме дали ќе поминуваат трансакции, кога ќе има.
Поголема сума и одма парите на hold, пушти tracking number или направи update status на нарачката па после верификација ќе ги пуштиме парите. Направив refund.
Мислам дека обичен бугарски пејпал со мк картица би работел, бизнис е премногу строго таму.
За референца може и тука да видиш https://www.loginsystems.biz/forum/main/comment/5ed1607b48be1c001748a0ae
После некое време од отварање на пејпал сметка преку Бугарија,успешно повлекување пари и слично, стигнува мејл од пејпал каде што се бара корисникот да испрати документи за верификација, како адреса, лична карта и слично, што значи акаунтот за помалку од месец дена ќе биде нефункционален
Нема спас за Македонче и тоа е тоа
@Filip
Пред извесно време објавивме Како-да: Проверка дали е до картичката, до банката или до акаунтот Пејпал (заедно со земјата). Ако одиш дословно според инструкциите, ќе имаш успешна бизнис сметка. Логин Системи не е застапник за Пејпал ниту имаме деловна соработка надвор од соработката како секој друг корисник, така што не можеме да гарантираме за расположивоста на сервисот.
Бугарија е земја членка на ЕУ и таму проверките се поригорозни, а може и самата држава да побарала повеќе проверки.