Набавките се важна компонента во работењето на фирмите и организациите. Водењето на набавките се одвива во неколку фази. Ако овие фази се автоматизирани и се внесуваат во софтверски систем, организациите обезбедуваат навремени набавки со поефтини цени.
Набавката почнува со иницирање на потреба од набавка - требување (види слика подолу). Ова требување ако се одобри се преминува на барање на понуди. Понудите се внесуваат во систем и се избира најповолната понуда. Избраната понуда се претвора во набавна порачка која се испраќа на понудувачот (добавувачот). Како се примаат производите/услугите за соодветната набавна порачка, се прави прием со набавна приемница која се книжи во системот и се ажурираат книгата на артикли/услуги како и залихата. Приемницата потоа се книжи финансиски систем при што се ажурира Главната книга од сметководството и книгата на добавувачи (картичките на добавувачи).